Умови та гарантії

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ


Відповідно до умов угоди, яка передбачає придбання обладнання, Постачальник зобов'язаний забезпечити Покупця паспортом для придбаного обладнання. Покупець у свою чергу має обов'язок ознайомитися з цим паспортом та дотримуватися вимог щодо технічного обслуговування обладнання.

Постачальник має відповідальність за гарантійний ремонт та заміну деталей та агрегатів обладнання, які вийшли з ладу з вини заводу-виробника. Ця гарантія діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту підписання видаткової накладної.

Постачальник не несе відповідальність за механічні пошкодження поверхні обладнання у наступних випадках:

  • пошкодження, що виникли в процесі транспортування, яке здійснюється силами Покупця;
  • пошкодження, викликані невідповідністю стандартам параметрів живильних мереж та електропроводки;
  • пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин або рідин;
  • пошкодження, викликані стихійними лихами або пожежею.


У разі продажу обладнання третій особі, гарантійні зобов'язання на вузли та агрегати холодильного і морозильного устаткування з боку Постачальника можуть зберігатися за таких умов:

  • Проведення Постачальником інструктажу третій особі з експлуатації обладнання;
  • Дотримання третьою особою правил експлуатації обладнання;
  • Підписання договору на гарантійне обслуговування між третьою особою та Постачальником.


Усунення дрібних технічних неполадок в обладнанні відбувається на місці його знаходження (монтажу).

Постачальник залишає за собою право проводити контрольно-сервісний огляд обладнання. Випадки порушення Покупцем правил експлуатації Обладнання фіксуються у відповідних актах.

У разі порушення Покупцем технічних вимог і правил експлуатації, викладених у паспорті на виріб, або виявлення стороннього втручання у виріб не майстрами, чи не проведення щомісячного технічного обслуговування обладнання кваліфікованими фахівцями, обладнання може бути зняте з гарантії.